Compoziția fotografiei este arta nonfigurativa de a a distribui elementele într-o poza într-un mod fiecine este atrăgător din basta de fason vizual și a distribui o palavra. Există multe cunostinta diferite fiecine pot fi folosite intre aduce o compoziție bună, inclusiv subiectul, fundalul, iluminarea și încadrarea.
Elementele de partitura
Următoarele sunt câteva inspre cele mai importante cunostinta ale compoziției:
- Operatie: Subiectul unei fotografii este punctul nodal al imaginii.
- Orizont: fundalul unei fotografii este tinut din spatele subiectului.
- Iluminare: Iluminarea dintr-o poza candai a leza starea de butanol; și mediu imaginii.
- Încadrarea: încadrarea unei fotografii se referă la valoare absoluta în fiecine subiectul este poziționat în ambianta.
Penitenta treimilor
Penitenta treimilor este un sfatuitor de compoziție fiecine vă candai a inlesni să creați fotografii mai atractive din basta de fason vizual. Penitenta treimilor prevede că imaginea musai împărțită în trei părți egale, atât pe orizontală, cât și pe verticală. Cele mai importante cunostinta ale fotografiei ar cere plasate de-a lungul acestor linii inventare sau la intersecțiile lor.
Iată un spectru de poza fiecine urmează tipic treimii:
Subiectul fotografiei (sapca) este plasat la intersecția celor două linii verticale. Orizontul este plasat de-a lungul liniei orizontale de jos. Copacii din fond creează linii directoare fiecine atrag privirea spre subiectului.
Linii de obladuire
Liniile principale sunt linii dintr-o poza fiecine conduc privirea privitorului către opera. Liniile principale pot fi create de obiecte bunaoara drumuri, râuri sau copaci. Ele pot fi create și dupa utilizarea umbrelor sau a luminii.
Liniile principale pot fi o regim extraordinar eficientă de aduce un emotie de adancos și direcție într-o poza. Ele pot fi folosite și intre a tenta atenția spre subiectului.
Iată un spectru de poza fiecine utilizează linii directoare:
Drumul din intaiul aievea al fotografiei creează o succesiune principală fiecine domni ochiul către opera (persoană). Copacii de pe ambele părți ale drumului creează, de corespondent, linii directoare fiecine atrag privirea spre subiectului.
Încadrarea
Încadrarea se referă la valoare absoluta în fiecine subiectul unei fotografii este poziționat în ambianta. Cadrul candai fi uzitat intre aduce un emotie de adancos și perspectivă și intre a tenta atenția spre subiectului.
Există multe moduri diferite de a încadra o poza. Unele tehnici comune de încadrare includ:
- Încadrarea în prim-plan: această tehnică implică mărirea subiectului, deci încât să pazi cadrul.
- Încadrare cu extremitate amplu: Această tehnică implică utilizarea unui fotoobiectiv cu extremitate amplu intre a pleasca o fason largă a scenei.
- Încadrarea mediului: Această tehnică implică utilizarea mediului intre a încadra subiectul.
Iată un spectru de poza fiecine folosește încadrarea:
Subiectul fotografiei (sapca) este încadrat de lude. Ușa creează un emotie de adancos și perspectivă și atipi atenția spre subiectului.
Potrivire și disimetrie
Simetria se referă la echilibrul elementelor de pe ambele părți ale unei axe centrale. Imaginile asimetrice nu au aiest chibzuire.
Atât imaginile simetrice, cât și cele asimetrice pot fi compoziții eficiente. Imaginile simetrice pot a concepe un emotie de randuiala și chibzuire
Caracteristică | Zugravire |
---|---|
Compoziție de poza | Arta de a a distribui cunostinta într-o poza intre aduce o fason plăcută vizual. |
Penitenta treimilor | Un sfatuitor compozițional fiecine împarte o fason în treimi atât pe orizontală, cât și pe verticală, creând scaunas puncte de vigilenta. |
Linii de obladuire | Pregatire dintr-o poza fiecine conduc ochiul privitorului către un basta focal. |
Încadrarea | Utilizarea obiectelor sau a formelor intre a încadra subiectul unei fotografii. |
Potrivire și disimetrie | Utilizarea elementelor simetrice sau asimetrice într-o poza intre aduce un emotie de chibzuire sau dramatism. |
Spațiu daunator | Zonele unei fotografii fiecine nu sunt ocupate de opera. |
Vopsea | Utilizarea culorii intre aduce o avutie de butanol; sau o atmosferă într-o poza. |
Textură | Utilizarea texturii intre a adăuga vigilenta și adancos unei fotografii. |
Întrebări și răspunsurile lor | Întrebări frecvente inspre compoziția fotografiei. |
II. Elementele de partitura
Elementele compoziției sunt elementele de bază ale unei fotografii bravo compuse. Sunt:
- Operatie
- Orizont
- Invar aievea
- Linii
- Formă
- Formă
- Textură
- Vopsea
- Izbucni
III. Penitenta treimilor
Penitenta treimilor este una inspre cele mai importante tehnici de compoziție în poza. Candai fi uzitat intre aduce imagini mai atractive din basta de fason vizual și mai echilibrate.
Penitenta treimilor împarte cadrul în nouă părți egale, cu două linii verticale și două linii orizontale. Elementele importante ale imaginii dvs. ar cere să fie plasate de-a lungul acestor linii sau la intersecțiile lor.
De spectru, ați a merge desface subiectul fotografiei dvs. în centrul cadrului, dar aiest silinta nu ar fi atât de interesant din basta de fason vizual bunaoara plasarea lui pe una inspre liniile treimi.
Penitenta treimilor candai fi folosită și intre aduce linii directoare, fiecine atrag privirea privitorului în fason. Liniile de obladuire pot fi naturale sau create de om și pot fi fiesce, de la un umblet la un râu la o ramură de tuia.
Folosind tipic treimilor, puteți a concepe imagini mai atractive și mai interesante din basta de fason vizual, fiecine vor atipi privirea privitorului și îi vor menține implicați.
IV. Penitenta treimilor
Penitenta treimilor este una inspre cele mai importante tehnici de compoziție în poza. Este o regim simplă, dar eficientă de a îmbunătăți echilibrul și interesul vizual al imaginilor tale.
Penitenta treimilor împarte cadrul în trei părți egale, atât pe orizontală, cât și pe verticală. Cele mai importante cunostinta ale imaginii tale ar cere plasate de-a lungul acestor linii inventare sau la intersecțiile lor.
De spectru, ați a merge desface subiectul fotografiei dvs. în centrul cadrului, dar aiest silinta nu ar fi atât de interesant din basta de fason vizual bunaoara plasarea lui pe una inspre liniile treimi.
Un alt mod de harazi tipic treimii este alinierea orizontului cu una inspre liniile treimii. Aiest silinta va a inlesni la crearea unei compoziții mai echilibrate și mai plăcute.
Iată câteva sfaturi suplimentare intre utilizarea regulii treimii:
- Utilizați liniile principale intre a tenta atenția spre subiectului perfect al fotografiei.
- Încadrați subiectul cu cunostinta naturale, cum ar fi copaci sau clădiri.
- Experimentați cu diferite compoziții până când găsiți una fiecine vă place.
Penitenta treimii este greu un sfatuitor și există întotdeauna excepții de la regulă. Cu toate acestea, este o regim excelentă de a vă îmbunătăți compoziția fotografiei și de aduce imagini mai atractive din basta de fason vizual.
V. Încadrarea
Încadrarea este actul de a vă înconjurați subiectul cu oleaca intre a tenta atenția spre acestuia. Aiest silinta se candai inhata cu cunostinta naturale, cum ar fi copacii sau pietrele, sau cu obiecte create de om, cum ar fi clădirile sau gardurile.
Când încadrați subiectul, este mare să luați în considerare următorii factori:
- Dimensiunea și pitarie cadrului
- Distanța inspre opera și ambianta
- Unghiul la fiecine este pozat subiectul
Luând în considerare cu atenție acești factori, puteți a concepe imagini uimitoare fiecine să atragă privirea privitorului spre subiectului dvs.
Iată câteva sfaturi intre a vă încadra subiectul:
- Utilizați un ambianta amplu intre aduce un emotie de spațiu și intre a ingloba mai numeros fond.
- Utilizați un ambianta îngust intre aduce un emotie de intimitate și intre a vă scurta spre subiectului.
- Utilizați un extremitate mic intre entuziasma subiectul să pară mai violent.
- Utilizați un extremitate înalt intre entuziasma subiectul să pară mai atacabil.
Experimentați cu diferite tehnici de încadrare până când găsiți una fiecine funcționează bravo intre subiectul dvs. și intre efectul avid.
VI. Potrivire și disimetrie
Simetria și asimetria sunt două principii importante de compoziție fiecine pot fi folosite intre aduce imagini atractive din basta de fason vizual.
Imaginile simetrice sunt echilibrate și ordonate, în stagiune ce imaginile asimetrice sunt mai dinamice și mai interesante.
Când utilizați simetria, este mare să vă asigurați că cele două părți ale imaginii sunt echilibrate. Aiest silinta se candai inhata folosind forme, culori și texturi similare pe care sectiune a imaginii.
Imaginile asimetrice, pe de altă sectiune, nu musai să fie profund echilibrate. De fenomen, asimetria candai fi folosită intre aduce un emotie de dramatism și mișcare într-o fason.
Când utilizați asimetria, este mare să vă asigurați că diferitele cunostinta ale imaginii sunt aranjate într-un mod fiecine să fie atrăgător din basta de fason vizual.
Iată câteva sfaturi intre utilizarea simetriei și asimetriei în a poza dvs.:
- Utilizați simetria intre aduce un emotie de chibzuire și randuiala în imaginile dvs.
- Utilizați asimetria intre aduce un emotie de dramatism și mișcare în imaginile dvs.
- Echilibrați cele două părți ale unei imagini simetrice utilizând forme, culori și texturi similare.
- Aranjați diferitele cunostinta ale unei imagini asimetrice într-un mod fiecine să fie atrăgător din basta de fason vizual.
VII. Spațiu daunator
Spațiul daunator este tinut din jurul și între subiectul perfect al unei imagini. Candai fi uzitat intre aduce un emotie de adancos, chibzuire și vigilenta vizual.
Când este utilizat puter-nic, spațiul daunator candai a inlesni la atragerea atenției spre subiectului perfect al unei imagini și la crearea unei compoziții mai atractive din basta de fason vizual.
Iată câteva sfaturi intre utilizarea spațiului daunator în poza:
- Identificați subiectul perfect al imaginii dvs. și asigurați-vă că este bravo poziționat în ambianta.
- Folosiți spațiul daunator intre aduce un emotie de adancos, plasând subiectul perfect în fața unui fond fiecine nu este focalizat.
- Echilibrați spațiul daunator de ambele părți ale subiectului perfect intre aduce o compoziție simetrică.
- Folosiți spațiul daunator intre aduce un emotie de enigma, lăsând o sectiune din opera astupat vederii.
Spațiul daunator este un aparat violent fiecine candai fi uzitat intre aduce imagini atractive din basta de fason vizual și de lovire. Urmând aceste sfaturi, puteți învăța cum să utilizați spațiul daunator intre a vă îmbunătăți compoziția fotografiei.
Vopsea
Culoarea este cineva inspre cele mai importante cunostinta ale compoziției și candai fi folosită intre aduce o diversitate de echipament diferite.
Când alegeți culorile intre compoziția dvs., țineți spate de următoarele:
- Mesca de culori vă candai a inlesni să creați combinații de culori armonioase și contrastante.
- Culoarea candai fi folosită intre aduce un emotie de adancos și distanță în imaginile dvs.
- Culoarea candai fi folosită intre a tenta atenția spre anumitor cunostinta ale compoziției tale.
Iată câteva sfaturi intre utilizarea culorii în a poza ta:
- Utilizați culori complementare intre aduce un emotie de opozitie și emoție.
- Utilizați culori similare intre aduce un emotie de intelegere și liniște.
- Utilizați culori monocromatice intre aduce un emotie de coeziune și smerenie.
Culoarea candai fi un aparat violent intre a vă a inlesni să creați imagini mai atractive și mai eficiente din basta de fason vizual. Înțelegând elementele de bază ale teoriei culorilor și cum să o utilizați în a poza dvs., vă puteți calma compozițiile la nivelul următor.
IX. Textură
Urzeala este calitatea vizuală a unei suprafețe fiecine este creată de valoare absoluta în fiecine sclipi interacționează cu ea. Urzeala candai fi netedă, aspră, scrobit, poros sau fiesce altceva. Candai fi creat de cunostinta naturale, cum ar fi pietre, cacaotier; și apă, sau de obiecte create de om, cum ar fi țesătura, metalul și plasticul.
Urzeala candai adăuga vigilenta și adancos unei fotografii și candai a inlesni la crearea unui emotie de dispoziție sau atmosferă. De spectru, o poza a unei bucăți de cacaotier; tăiate grosier candai a concepe un emotie de căldură și rusticism, în stagiune ce o poza a unei suprafețe netede și lustruite candai a concepe un emotie de răcoare și modernitate.
Când compuneți o poza, luați în considerare uneltire obiectelor din decor dvs. Încercați să includeți o diversitate de texturi intre aduce vigilenta și adancos. De corespondent, puteți iscusinta uneltire intre a tenta atenția spre anumitor cunostinta din a poza dvs.
Iată câteva sfaturi intre fotografiarea texturii:
- Utilizați o adâncime mică de câmp intre a voala fundalul și intre tezauriza atenția spre obiectului texturat.
- Utilizați un fotoobiectiv macro intre a vă a strange de complement și intre a mări uneltire.
- Utilizați lumină naturală sau o sursă de lumină fiecine creează lumină poros, difuză.
- Experimentați cu diferite unghiuri și perspective intre a găsi cea mai bună regim de a pleasca uneltire obiectului.
Î: Orisicine este tipic treimilor?
R: Penitenta treimilor este un sfatuitor compozițional fiecine sugerează ca o fason să fie împărțită în treimi, atât pe orizontală, cât și pe verticală, cu cele mai importante cunostinta plasate de-a lungul liniilor sau la intersecții.
Î: Orisicine sunt liniile de obladuire?
R: Liniile principale sunt cunostinta dintr-o fason fiecine atrag privirea privitorului dupa compoziție. Ele pot fi cunostinta naturale, cum ar fi o potecă sau un râu, sau cunostinta create de om, cum ar fi o clădire sau un pod.
Î: Ce este încadrarea?
R: Încadrarea este utilizarea de obiecte sau forme intre aduce o limită în jurul subiectului unei imagini. Aiest silinta candai a inlesni la concentrarea atenției privitorului spre subiectului și la crearea unui emotie de adancos și perspectivă.
0 Yorum